Dokładamy starań, aby nasze produkty dotarły do Państwa bez żadnych uszkodzeń, niemniej są sytuacje na które jako sklep internetowy nie mamy wpływu. Jeżeli zaobserwujecie Państwo przy odbiorze meble jakieś ubytki/uszkodzenia, uprzejmie prosimy o zrobienie zdjęć i sporządzenie protokołu z kurierem, jeżeli jest on przy tym obecny.

Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Jeśli się Państwo rozmyślicie lub towar nie spełni Waszych oczekiwań, przysługuje Państwu 14-dniowy okres zwrotu towaru od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta zwrot dotyczy tylko osób fizycznych, a rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówienia. Prosimy wówczas o informację drogą mailową na sklep@gdansk-domowemeble.pl, a my przekażemy Państwu dalsze szczegóły i adres do odesłania zamówienia. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami.

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają Konsumenta.

Produkty na zamówienie

Zakup produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie Klienta wiąże się z z utratą prawa do odstąpienia od umowy, a zamówione produkty nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to produktów z regularnej oferty, które zostały poddane modyfikacji na życzenie Klienta (np. lakierowanie, tapicerowanie, zmiana barwy światła).

 

Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.


Reklamacje

Dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest otrzymany przez Państwa dowód zakupu. Jeżeli produkt dotarł do Państwa uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Do reklamacji potrzebujemy jak najwięcej materiałów: zdjęcia, dokładny opis, bardzo ważny jest protokół szkody, jeżeli uszkodzenie powstało w transporcie.

Chęć zwrotu lub reklamacji prosimy zgłosić pod adres sklep@gdansk-domowemeble.pl